Wykryliśmy, że przeglądasz z innej lokalizacji do tej, która odpowiada tej stronie. Nie mamy strony internetowej dla kraju, z którego nas odwiedzasz, ale mamy światową stronę internetową. Potwierdź, która strona chcesz odwiedzić.
Twoje zadowolenie jest naszym głównym celem i właśnie z tego powodu, jeśli po otrzymaniu wrażeń coś nie pasuje do tego, o co prosiłeś lub zauważysz błąd, zespół obsługi klienta Copykrea zawsze zaoferuje najlepsze rozwiązanie, aby rozwiązać incydent. Skontaktuj się z nami, a naprawimy to za Ciebie.
Jeśli po otrzymaniu zamówienia wykryjesz usterki w druku lub oprawie lub brakuje któregokolwiek z zamówień, możesz ubiegać się o wymianę lub zwrot pieniędzy. Masz na to 30 dni od otrzymania kopii.
Reklamacje i/lub incydenty należy zgłaszać, wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected] lub zgłaszając reklamację w strefie klienta, podając krótki opis problemu wraz ze zdjęciami i/lub filmami oraz numerem zamówienia.
Nasza obsługa klienta będzie pracować nad rozwiązaniem problemu i skontaktuje się z Tobą w razie potrzeby. Z Copykrea może być oferowany zwrot błędnych lub uszkodzonych dokumentów (jeśli dokument jest całkowicie czytelny, zostanie dokonany tylko proporcjonalny zwrot do spowodowanych szkód); i / lub zaoferować ich odbiór w celu zbadania incydentu na miejscu. W takim przypadku skontaktujemy się z klientem w celu zarządzania odbiorem uszkodzonego produktu. Jeśli po otrzymaniu odbitek w naszych obiektach pojawią się oznaki manipulacji lub modyfikacji poza Copykrea, wszystkie wygenerowane koszty wysyłki zostaną przypisane klientowi.
Jeśli zamówienie jest rzeczywiście wadliwe, źle wydrukowane lub oprawione, lub brakuje jakiegokolwiek dokumentu, przystąpimy do naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub rozwiązania umowy (w zależności od przypadku), procedury, które będą bezpłatne dla użytkownika.
Z kolei zwrot kosztów za zwroty, błędy w druku lub brak dokumentów zostanie dokonany za pośrednictwem metody płatności użytej przy zakupie. Z Copykrea kwota nie zostanie zwrócona ani nie zostanie dokonana żadna ponowna wysyłka towarów, dopóki błąd drukowania lub brak dokumentów przesłanych przez użytkownika nie zostanie zweryfikowany. Zwrot zostanie dokonany w ciągu 15 dni roboczych od otrzymania i weryfikacji warunków odbioru przesyłki. Maksymalny termin na dokonanie ustalonej płatności wynosi jeden miesiąc.
Z drugiej strony, jeśli z przyczyn leżących po stronie klienta, a nie firmy transportowej lub Copykrea, zamówienie nie może zostać dostarczone pod wskazany adres, od Copykrea będziemy mieli do 30 dni na jego ponowne wysłanie. Zastrzegamy sobie prawo do ponownego naliczenia kosztów wysyłki, nawet jeśli były one bezpłatne dla klienta w momencie dokonywania zakupu. Użytkownik zawsze zostanie o tym powiadomiony.
Z Copykrea nie ponosimy żadnej odpowiedzialności, jeśli dostawa wrażeń nie nastąpi w przewidywanym terminie z przyczyn leżących po stronie firmy transportowej. Z drugiej strony, jeśli opóźnienie w odbiorze jest spowodowane problemami w naszym centrum produkcyjnym (poprosiłeś o priorytetową metodę produkcji, ale otrzymujesz ją tak, jakby była to standardowa produkcja), możesz poprosić o zwrot.
Traktowanie wycisków w przewidywanym terminie.
Wszystkie pliki przesłane do Copykrea do druku będą traktowane z najwyższą poufnością. Dostęp do nich będą mieli tylko pracownicy naszego centrum produkcyjnego i działu obsługi klienta, w przypadku wystąpienia incydentu.
Pliki będą przechowywane przez 90 dni od daty zgłoszenia, po czym zostaną zniszczone.
W naszej usłudze drukowania online po złożeniu zamówienia nie można go anulować (prawo do odstąpienia od umowy). Anulowanie lub modyfikacja zamówienia będą akceptowane tylko wtedy, gdy nie rozpoczęto jego produkcji w naszym warsztacie. Aby sprawdzić status zamówienia, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, który poinformuje Cię, czy możesz je anulować lub zmodyfikować.
Copykrea nie ponosi odpowiedzialności za wady spowodowane zaniedbaniem, uderzeniami, użytkowaniem lub niewłaściwą obsługą, ani za zużycie spowodowane normalnym użytkowaniem produktów.